S.P.E.C.I.A.L- Strenght[pol.-Siła] Perpection[pol.-Perpecja] Endurance[pol.-Wytrzymałość Charisma[pol.-Charyzma] Inteligence[pol.-Inteligencja] Agiliti[pol.-Zwinność] Luck[pol.-Szczęście] System special składa się z 7 cech które mają wpływ na umiejętności postaci.
Wypis Jaki Punkt wpływa na daną umiejętność-
SI-Siła Opis-Siła jest miarą możliwości twojego ciała. Wpływa na ilość niesionych przedmiotów oraz skuteczność wszystkich ataków w walce bronią białą. Uwaga-Broń nie wymaga siły żeby ją używać! Modyfikuje[Każdy kolejny punkt]- +10 do Udźwigu +2 do umiejętności Walki Bronią +0.5 do obrażeń w walce bronią białą
PE-Perpecja Opis-Wysoko percepcja daje premie do korzystania z materiałów wybuchwych, otwierania zamków i broni energetycznych Modyfikuje[Każdy kolejny punkt]- +2 do umiejętności Otwierania Zamków (Locpick) +2 do umiejętności Broni Energeycznych (Energy Weapons) +2 do umiejętności Materiałów Wybuchowych (Explosives)
WT-Wytrzymałość Opis-Wytrzymałość to inaczej twoja ogólnie rozumiana kondycja fizyczna. Wysoki poziom tej cechy daje premię do punktów żywotności, odporności na czynniki środowiskowe, umiejętności walki wręcz oraz bronią ciężką. Modyfikuje[Każdy kolejny punkt]- +20 do Punktów Wytrzymałości[Życie] +2 do umiejętności Broni Ciężkich +2 do umiejętności Wallki Wręcz +2% odporności na promieniowa +5% do odporności na trucizne
CH-Charyzma Opis-Wysoki poziom charyzmy poprawi nastawienie ludzi wobec twojej postaci i pozwoli na otrzymanie premii do umiejętności handlu oraz retoryki. Modyfikuje[Każdy kolejny punkt]- +2 do umiejętności Retoryka +2 do umiejętności Handel
IN-Inteligencja Opis-Inteligencja wpływa na nauki ścisłe, naprawianie oraz medycynę. Im wyższa, tym więcej punktów umiejętności otrzymujesz wraz z awansem na wyższy poziom. Modyfikuje[Każdy kolejny punkt]- +1 do Punktów Umiejętności na każdy poziom doświadczenia +2 do umiejętności Nauka +2 do umiejętności Medycyna +2 do umiejętności Naprawa
ZW-Zwinność Opis-Zwinność wpływa na posługiwanie się bronią palną i skradanie. Modyfikuje[Każdy kolejny punkt]- +2 do umiejętności Skradanie +1 do umiejętności Broń Palna
SZ-Szczęście Opis-Zwiększenie poziomu szczęścia wpłynie odrobinę na wszystkie twoje umiejętności. Większa wartość tej cechy umożliwia zadawanie częstszych trafień krytycznych Modyfikuje[Każdy kolejny punkt]- +1% do szansy zadania Krytycznego Ciosu +1 punkt do wszystkich umiejętności za każde DWA poziomy szczęścia
|